Praca z dziećmi z trudnościami w uczeniu się

dysleksja, dysortografia, nadpobudliwość psychoruchowa– wzmocnienie funkcji poznawczych

To forma pracy psychologicznej, mocno ustrukturowana, gdzie poprzez różnego rodzaju ćwiczenia i zdania procesy poznawcze pacjenta zostają wzmocnione i zaktywizowane. Ma to na celu wypracowanie u pacjenta nowych form uczenia się, adekwatnych do specyficznych trudności, z którymi się boryka.

image-35

PANDEMIA KORONAWIRUSA A STRES I ASPEKTY PSYCHOLOGICZNE

SERDECZNIE ZAPRASZAM PAŃSTWA DO WYSŁUCHANIA AUDYCJI RADIOWEJ W TREDNY RADIO Z MOIM UDZIAŁEM NA TEMAT: PANDEMIA KORONAWIRUSA …

Małżeństwo nad przepaścią…

Wspomnienie inspirującej rozmowy z redaktorem Witoldem Juraszem w programie „Prawy do Lewego.Lewy do Prawego” w Polsat …

Krótkie spojrzenie na inne kultury – Część 2

KARO- JISATSU Omawiając zjawisko karoshi, należy także wspomnieć o silnie związanym z nim zjawiskiem karo- jisatsu, …