Praca z dziećmi z trudnościami w uczeniu się

dysleksja, dysortografia, nadpobudliwość psychoruchowa– wzmocnienie funkcji poznawczych

To forma pracy psychologicznej, mocno ustrukturowana, gdzie poprzez różnego rodzaju ćwiczenia i zdania procesy poznawcze pacjenta zostają wzmocnione i zaktywizowane. Ma to na celu wypracowanie u pacjenta nowych form uczenia się, adekwatnych do specyficznych trudności, z którymi się boryka.

image-35

Małżeństwo nad przepaścią…

Wspomnienie inspirującej rozmowy z redaktorem Witoldem Juraszem w programie „Prawy do Lewego.Lewy do Prawego” w Polsat …

Krótkie spojrzenie na inne kultury – Część 2

KARO- JISATSU Omawiając zjawisko karoshi, należy także wspomnieć o silnie związanym z nim zjawiskiem karo- jisatsu, …

Krótkie spojrzenie na inne kultury – Część 1

KAROSHI- OPIS I ANALIZA ZJAWISKA (KU PRZESTRODZE DLA ZBYT ZAPRACOWANYCH) Czasami  „uporczywe zaangażowanie w pracę” …