To forma pracy psychologicznej, mocno ustrukturowana, gdzie poprzez różnego rodzaju ćwiczenia i zdania procesy poznawcze pacjenta zostają wzmocnione i zaktywizowane. Ma to na celu wypracowanie u pacjenta nowych form uczenia się, adekwatnych do specyficznych trudności, z którymi się boryka.
Praca z dziećmi z trudnościami w uczeniu się
dysleksja, dysortografia, nadpobudliwość psychoruchowa– wzmocnienie funkcji poznawczych
Przydatne hasła dla każdej mamy
Oto kilka przydatnych haseł dla każdej mamy: 1)Idealna matka nie jest idealna. Idealna jest wystarczająco dobra… 2)W …
Młodzież w kryzysie: Przyczyny, objawy i zapobieganie samobójstwom wśród dzieci i nastolatków
Transkrypcja audycji Trendy Radio 1.Rośnie liczba samobójstw wśród dzieci. Jak bardzo zatrważające są te statystki? …
Autoagresja – transkrypcja audycji w Trendy Radio
1. Czym jest autoagresja i jakie są jej najczęstsze formy? Gloria Babiker oraz Lois Arnold, w swojej książce o autoagresji, …